ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
#2: zīmju sistēmas
2.1: Par zīmju jēgu
2.2: Par zīmju radīšanu
2.3: Samsung sieviete
2.4: Samsung realitāte
2.5: NOKIA tittytainment
2.6: Lexus-Luxus-Sexus
2.7: iPOD seja
 
 


Reklāmā ir attēlota sieviete, kura tur rokās jauno šķidro kristālu monitoru no Samsung. Uz šī monitora ir novietotas divas glāzes, kas liek domāt, ka ir kāds, kura nav šajā attēlā, bet kuram ir domāta viena no glāzēm. Mēs neredzam sievietes seju, tikai viņas lūpas (ko Freids sacījis par sievietes lūpu formas simbolisko nozīmi?). Sievietei mugurā ir kleita, kura vilinoši izceļ ķermeņa formu un daļēji atklāj viņas krūtis mūsu skatienam, paužot seksuālu solījumu.

Attēla konstrukcija iesaista novērotāju (tas ir mūs) šajā izrādē. Tieši novērotājam ir domāta viena no glāzēm. Sievietes ķermenis un lūpas liecina, ka pēc glāzes iztukšošanas starp mums un viņu notiks tas pats, kas ar monitoru, kurš no vertikālā stāvokļa nonācis horizontālā.

Monitors šeit tiek pielīdzināts paplātei, uz kuras tiek pasniegti sapņi.

Šīs reklāmas kreativitāte perfekti atbilst stratēģiskajam uzstādījumam.

Reklāma publicēta 2003. gada 11. oktobra SestDienā.

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv