ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
1.1: Māksla vai zinātne?
1.2: Lētāk, lētāk!
1.3: Lojalitātes cena
1.4: Kāda kampaņa?
1.5: Think different
1.6: Nosaukuma radīšana
1.7: Pārdot vairāk
#2: zīmju sistēmas
 
 


Tā bija skaista reklāma.

Klients applaudēja, reklāmists bija lepns, konkursā tika saņemts apbalvojums, cilvēki uz ielas priecājās un apbrīnoja izdomu.

Tikai pārdošanas apjomi samazinājās.

Reklāmas efektivitātei nav nekāda sakara ar skaistumu, smiekliem vai asprātību. Ja jūs vēlaties cilvēkus izklaidēt, noalgojiet klaunus, uzdāviniet biļeti uz kino vai uzaiciniet viņus uz mākslas izstādi.

Reklāmai nav citas jēgas kā radīt pārmaiņas, mainot veidus, kā cilvēki skatās uz pasauli un lietām sev apkārt. Reklāmai jāpalīdz pārdot vairāk, biežāk un par augstāku cenu. Jebkura cita pieeja ir kļūda.

“Bet man šī reklāma patīk!” protestē uzņēmuma vadītājs.

Ja jūs paši esiet gatavi izpirkt visu savu produkciju no visiem saviem veikaliem, droši investējiet naudu reklāmā, kura patīk jums, kura saņem apbalvojumus festivālos, kura izklaidē cilvēkus un iegūst sabiedrības atzinību.

Ja jūs vēlaties pārdot vairāk, biežāk, lielākam cilvēku skaitam un par augstāku cenu, jums ir jārada nepieciešamās pārmaiņas cilvēku attieksmē un rīcībā.

Jūsu nākotne sākas šodien.

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv