ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
1.1: Māksla vai zinātne?
1.2: Lētāk, lētāk!
1.3: Lojalitātes cena
1.4: Kāda kampaņa?
1.5: Think different
1.6: Nosaukuma radīšana
1.7: Pārdot vairāk
#2: zīmju sistēmas
 
 


Pieņemu, ka Tu neesi sevišķi gudrs, — pikti atteica Vientulis, — Ej vien labāk atpakaļ pie sociuma, — Viņš pamāja ar roku uz tālumā redzamo šauro, netīri pelēko līniju, kas trīsot mainīja apveidus. Grūti pat noticēt, ka tā no šejienes izskatījās milzīgais, trokšņainais pūlis.

/Viktors Peļevins, Vientulis un Sešpirkstis/

Dzīve ir kā maratons. Skrējienā piedalās 22 piena šķirnes. Katrai no tām ir atškirīgs iepakojums, varbūt pat atšķirīgs tauku saturs, bet visas tās izskatās vienādas. Salipušas kopā lielā, pelēkā kunkucī tās žibinās veikala plauktā, un tad ej nu saproti, kura no tām ir labāka, un vai piens vispār ir veselīgs, un ja ir, tad kādā tieši veidā veselīgs.

Vienkārši nostājieties pie piena vitrīnām un pamēģiniet atcerēties vienu labu iemeslu, kādēļ vakarā un no rīta būtu jāizdzer glāze piena.

Es atcerējos reklāmu ar ezīti, kurš skrēja pakaļ govij. Kur šajā reklāmā bija kaut viens arguments kādēļ man būtu jādzer piens? Un tieši kurš piens tika reklamēts? Skaisti attēli nepārdod. Lai pārdotu, jums nepieciešama spēcīga stratēģija, kura izskaidrotu, kā iegūt izdevīgākas pozīcijas cilvēka prātā.

Necentieties domāt par 10% labāk nekā domā jūsu konkurenti. Domājiet atšķirīgi. Un tad, stāvot pie vitrīnas, cilvēkam būs jāizvēlas starp jums un labāko no pārējiem divdesmit diviem.

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv