ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
1.1: Māksla vai zinātne?
1.2: Lētāk, lētāk!
1.3: Lojalitātes cena
1.4: Kāda kampaņa?
1.5: Think different
1.6: Nosaukuma radīšana
1.7: Pārdot vairāk
#2: zīmju sistēmas
 
 
Klients man stāstīja, ka ir dažādas kampaņas.

Es brīnījos.

Viņš turpināja stāstīt, ka ir tēla kampaņas, ir informatīvās kampaņas un ir atpazīstamības kampaņas.

Zili brīnumi.

Es zinu tikai vienu kampaņu — pārdošanas kampaņu. Tā ir kampaņa, kuras rezultātā ir jāpārdod vairāk, biežāk un par augstāku cenu. Protams — arī lielākam skaitam cilvēku.

Bet klients turējās pie sava — sākumā jāveicina atpazīstamība, tad jāveido tēls, bet tad jāinformē.

Varbūt, ka kāds māk veidot šādas dažādas kampaņas, bet es neesmu drošs, ka kaut viena no tām pārdos kaut vienu bulciņu viņa beķerejā. Un ja tā — kāda jēga saukt vienu un to pašu kļūdu trijos dažādos vārdos?

Mēs visi atpazīstam kokakolu. Mēs visi zinām tās tēlu. Kad jūs pēdējoreiz izdzērāt kaut pudelīti?

Atpazīstamība, tēls, informēšana — nekam no tā nav jēgas, ja tas nerada pārmaiņas cilvēku attieksmē un rīcībā.

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv