ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
1.1: Māksla vai zinātne?
1.2: Lētāk, lētāk!
1.3: Lojalitātes cena
1.4: Kāda kampaņa?
1.5: Think different
1.6: Nosaukuma radīšana
1.7: Pārdot vairāk
#2: zīmju sistēmas
 
 
“Mēs ieviesām klientu lojalitātes programmu!” man lielījās kāds lielveikala vadītājs.

Ar to viņš gribēja teikt, ka viņu lielveikals piedāvā cilvēkiem iespēju saņemt pastāvīgā klienta karti, un, iepērkoties pie viņiem regulāri, saņemt atlaides.

Slikta ideja.

Nepārprotiet mani. Ar atlaidēm un pārdošanas veicināšanu viss ir kārtībā. Problēma sākas brīdī, kad mārketinga vadītājs domā, ka cilvēks ir lojāls... atlaidei!

Vai jūs saviem draugiem piedāvātu samaksāt pa diviem latiem, lai viņi ar jums aizietu uz kino? Un tie, kuri piekristu šādam darījumam — vai jūs uzdrīkstētos saukt viņus par saviem draugiem?

Cilvēki ar jums vēlas draudzēties, jo jūs esat interesants vai saistošs. Cilvēks kļūst jums lojāls, ja saprot, ka viņš jums ir svarīgs.

Neviens, nekad un nekur nebūs lojāls atlaidei. Ja kāds meklē lētāku cenu, nākošreiz viņš nāks nevis atpakaļ pie jums, bet tur, kur piedāvās vēl lētāk.

Uzpirkšana nav lojalitāte.

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv