ardes mechi
 
ardes mechi izteikumi hronoloģiskā secībā
#1: īsais kurss reklāmā
1.1: Māksla vai zinātne?
1.2: Lētāk, lētāk!
1.3: Lojalitātes cena
1.4: Kāda kampaņa?
1.5: Think different
1.6: Nosaukuma radīšana
1.7: Pārdot vairāk
#2: zīmju sistēmas
 
 
“Mūsu klienti zina, ka tas nav dārgi!” vēsta Stockmann reklāma.

“Tas ir tā vērts!” taisnojas lielveikalu SKY reklāmvēstījums.

“Tagad vēl izdevīgāk!” lielās SPORTLAND plakāti.

“Lētāk vairs nebūs!” piedraud apavu veikala atlaides.

Reklāma ir veids kā pasniegt cilvēkam argumentus, kādēļ iegādāties jūsu preci.

Vai jūsu prece ir garšīga? Varbūt tā lieliski veldzē slāpes? Varbūt ir stilīga? Bet varbūt jūsu pārdevēji ir laipnāki nekā citiem?

Cilvēkam nav pienākuma zināt, kādēļ jūsu prece ir labāka par citām. Bet jums ir pienākums viņam to pateikt.

Ja jūs nedosiet pāris labu un stratēģiski pareizi virzītu argumentu, kādēļ pirkt no jums, cilvēki izdomās paši savus argumentus, un pirks no cita.

Ja argumentu nav, vienīgais arguments ir cena. Cenu saprot visi, un tur nekas nav jāizdomā vai jāpaskaidro.

Bet, cik ilgi tirgosi ar atlaidēm?

Teksta un ritma autors: Krišjānis Papiņš

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv