ardes mechi
 
ieskaties dziļāk
#1: idejas
#2: instrumenti
#3: medijos
#4: darbs@
   
 
ardes mechi bieži vien pārmet respekta trūkumu pret pašreizējām autoritātēm.

Un lai pārmet.

Ja esošais ne pie kā laba nenoved, kādēļ lai mēs nestrādātu savādāk? Vai nav pēdējais neprāts atkārtot vienu un to pašu kļūdu atkal un atkal un gaidīt atšķirīgu rezultātu?

ardes mechi speciālisti nevar lepoties ar ilggadēju pieredzi Latvijas reklāmas industrijas vadošajos flagmaņos.

Un labi vien ir, ka nevar lepoties.

Mums nebūs kopā ar Mozu jāstaigā 40 gadus pa tuksnesi, cenšoties atbrīvoties no kļūdainiem uzskatiem, ka reklāma ir “gaisa pārdošana”.

Reklāma nav “gaisa pārdošana”.

ardes mechi tic, ka reklāmas jēga ir radīt pārmaiņas cilvēku attieksmē un rīcībā. Reklāmai ir jāpalīdz pārdot vairāk, biežāk un par augstāku cenu. Reklāma ir nevis izdevumi, bet investīcijas. Un jebkura cita pieeja ir kļūda.


Nekas neapturēs ideju, kad tās laiks būs pienācis.

Viktors Igo

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv