ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Katru dienu daudzas firmas tērē daudzus tūkstošus, lai pateiktu cilvēkiem to, ko viņi nemaz nevēlas dzirdēt. To sauc par reklāmu. Reklāma ir veids, kā iztērēt naudu, lai piegružotu publisko telpu ar informāciju, kura nevienam neinteresē, jo ir vienaldzīga, garlaicīga un vienveidīga.

ardes mechi vada vēlme atšķirties, darīt lietas labāk un savādāk. Lūk — rezultāts.

2004. gada 9. janvārī Latvijas Nacionālās bibliotēkas un grāmatu nama Valters un Rapa skatlogos, kampaņas “Sāc lasīt!” ietvaros tika izkārti 6 plakāti.

Šis notikums guva plašu mediju atsaucību — par to rakstīja Diena, NRA, Latvijas Avīze, Rīgas Balss, Čas. Par kampaņu stāstīja arī LTV raidījumā Panorāma un TV5 ziņās Rīga Online. Par kampaņu ziņoja Latvijas Radio raidījums “Dzīve un stils”, kā arī “Kultūras rondo”.

“Sāc lasīt!” tika apvingrota Latvijas Radio 1 Rīta vingrošanā, par to ziņoja LNT ziņās, bet raksts par kampaņu portālā Delfi saņēma 1800 komentārus.

Jāatzīmē, ka neapmaksātas reklāmas iekļūšana TV ziņu raidījumā, piedevām, visskatītākajā laikā (prime time) ir ļoti rets fenomens.

Šāda intereses lavīna, kuru izraisīja radošā risinājuma interesantais un efektīgais noformējums, pierādīja, ka arī mazbudžeta kampaņas, kuru pamatā ir tikai seši plakāti var iniciēt plašu rezonansi sabiedrībā.

Reklāmā vēl joprojām svarīgi ir tieši interesanti, laikmetīgi un innovatīvi radošie risinājumi, kā arī pareizās stratēģijas.





 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv