ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Lai apsteigtu konkurentus un piedāvātu saviem klientiem absolūtu servisu, grāmatvedības apkalpošanas kompānija Investors izstrādāja interneta risinājumu pakalpojumu paketi, kuru izmantojot, uzņēmējs var efektīvi komunicēt ar savu grāmatvedi, kā arī vienmēr būt lietas kursā par sava uzņēmuma finanšu stāvokli.

Lai radītu atbilstošu nosaukumu un izstrādātu mārketinga materiālus, projektam tika pieaicināti ardes mechi speciālisti.

ardes mechi ierosināja grāmatvedības sistēmu nodēvēt par “kibergrāmatvedi”, galvenokārt tādēļ, ka kibernētika kā zinātne pēta komunikācijas un kontroles procesus dažādos organismos, kas ideāli atbilst pakalpojuma būtībai. Ievērojiet, ka logo stils un krāsas atbilst korporatīvajiem kompānijas Investors brenda standartiem.

Grāmatvedības sistēmas logo papildināts ar parindi “komunikācijai un kontrolei”, kas acumirklī izskaidro klientiem, kāda ir šīs sistēmas jēga.

Logotipā akcentēta innovatīva pieeja un atbilstība laika garam, kā arī absolūta atšķirība no citiem, kuri šādu pakalpojumu nepiedāvā.

ardes mechi tika izstrādāti atbalstošie mārketinga materiāli, un plāns kā izmantot jauno pakalpojumu jaunu klientu piesaistē.


 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv