ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Firmas Iganna pozicionēšanas stratēģija ir vienkārša: kļūt par pieejamu un ikkatram sasniedzamu pakalpojumu sniedzēju dažādu juridisko pakalpojumu sfērā.

Esošais uzstādījums (vārds Iganna) nepiedāvā risinājumu, kas būtu saprotams mērķauditorijai acumirklī, turklāt nosaukums asociatīvi nepaskaidro, ar ko firma nodarbojas. Šo šķērsli novērš parindes (juridiskais birojs) izmantošana.

Piedāvātais logotips ir absolūti atšķirīgs gan no lielajiem juridiskajiem birojiem (kuri cenšas sevi noformēt izteikti konservatīvi), gan arī no tiem, ar kuriem sākotnēji būs jākonkurē — mazajiem uzņēmumiem, kuru logotipos visbiežāk var novērot ko smieklīgu vai gluži pretēji — pārgudru un nevienam saprotamu.

Uz lielo vaļu fona Igannas logo atšķiras tieši ar to, ka tā šrifts ir „veidots ar roku” — situācijā, kurā vieni galvenokārt izmanto konservatīvus šriftus, bet citi pārgudras konstrukcijas un neprofesionalitāti stila noformējumā, Igannas logo izceļas ar savu „personisko attieksmi” (to pārstāv šrifta noformējums rokraksta izskatā), kas liecina par uzticamu (paraksts), personīgu (šrifts) un saprotošu (vienkāršība un zaļā krāsa) attieksmi.

Tumši zaļās krāsas izvēle papildus pauž tādas vērtības kā stabilitāti un izaugsmi. Firmas stila noformējumā tas palīdzēs iegūt šajā nozarē nepieciešamo priekšstatu par juridisko firmu, kā arī liecinās par izaugsmes potenciālu.

Kā spēcīga ideoloģiska sastāvdaļa logotipā integrēta arī firmas vadītāja vīzija par ķirzaciņu kā asociatīvo arhetipu. Logotipā to var nojaust pēc pirmā un pēdējā burta noformējuma.


 

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv