ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods  
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena  
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 

GainCRM ir kompānijas Rizen Technology izstrādāts programmatūras risinājums – klientu apkalpošanas vadības sistēma.

ardes mechi tika uzticēts:

  • izveidot brendu arhitektūru – definēt sasaistes līmeni starp izstrādātāja un produkta brendiem;
  • izveidot GainCRM brenda identitāti;
  • radīt logo un korporatīvā stila elementus;
  • izdomāt un noformēt tiešā pasta vēstuli;
  • izdomāt bukleta tekstus un dizainu.

Logo veidots ciešā sasaistē ar kompānijas – izstrādātājas korporatīvo identitāti, tādējādi veidojot saistīto brendu arhitektūru. Šajā gadījumā tas ir vēlams, jo abas identitātes ir savstarpēji papildinošas.

Tā kā svarīgakais CRM programmatūru uzdevums ir atvieglot darbu ar informāciju, logo izmantota atsauce uz „@” kā elektroniskās informācijas simbolu.

Zem logo pievienota parinde „klientu apkalpošanas vadības sistēma”, kas acumirklīgi rada skaidrību, kas tā par programmatūru un ko ar to iesākt.

Ievērojiet, ka Rizen Technology un GainCRM logotipos ir aktīvā daļa (oranžā), kas akcentē klienta ieguvumus, un pasīvā, kas raksturo piedāvājuma būtību.

Pēc identiskas shēmas nākotnē tiks konstruētas arī citu Rizen Technology produktu brendu grafiskās identitātes.

Lai atvieglotu pārdošanas procesus, ardes mechi tika izdomāta, uzrakstīta un noformēta tiešā pasta vēstule.

CRM programmatūras jēga ir uzlabota darbība ar organizācijā esošo informāciju, tādēļ šī ideja likta pamatā bukleta ilustrācijām.

Vizuālais simbols – saspraude, kas pārstāv ideju par informācijas strukturēšanu – izmantots, lai vizualizētu idejas, par kurām diskutēts bukleta tekstā.


 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv