ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods  
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena  
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 

Tā kā Latvijas tirgus ir mazs, daudzas firmas, kuras uzkrājušas kompetenci, lūkojas Krievijas virzienā. Un, kādēļ gan tikai lūkojas? Arī rīkojas.

Viena no uzņēmīgajām Latvijas kompānijām, kura darbosies Krievijas tirgū, ir firma Mihails Džondžuā un partneri, kurai ardes mechi izstrādāja pozicionēšanas stratēģiju, logo un korporatīvo stilu.

Logo pamatā ir līdzvērtīgas partnerības princips — tā ir atsauce uz leģendu par karali Artūru un viņa apaļā galda bruņiniekiem.

Piedevām, logo pārstāv gan sauli, gan ziedu. Šeit jāņem vērā, ka slāvu mitoloģijā saule ir vīrietis, nevis sieviete, un ar to parasti tiek identificēti vareni cīnītāji.

Logo tumši sarkanā krāsa — aktīvā un agresīvā — ir cīņas un uzvaras simbols.

Logo ir spēcīgs un atbilstošs. Tas funkcionē vairākos nozīmju līmeņos — to var nolasīt gan kā viena centrālā varoņa metaforu (proti, kā pašu Mihailu-Sauli), gan arī kā līdzvērtīgās partnerības apzīmējumu, kur Mihails ir tikai pirmais starp līdzīgiem.

Firmas korporatīvais stils saskaņots ar logo un atbilst respektablas firmas vajadzībām.

Vairāk mums tādu uzņēmēju, kuri eksportē augstas pievienotās vērtības produktu — biznesa konsultācijas.


 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv