ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Ir tāds stāsts par mazām elementārdaļiņām, kuras apvienojoties spēj izveidot lielu, sarežģītu, spēcīgu, domājošu institūtu, kura iespējas daudzkārt pārsniedz to veidojošo daļu summāro kapacitāti. Piedevām, šī grandiozā institūta funkcionēšanu neapdraud atsevišķās domājošās vienības zaudējums.

Šī metafora ir pamatā brenda arhitektūrai, ko ardes mechi izstrādāja firmai, kura nodarbosies ar Livelink programmatūras izplatīšanu Latvijā, Lietuvā un Krievijā, kā arī sniegs konsultācijas biznesa procesu sakārtošanā.

Livelink būtība ir nodrošināt saikni starp uzņēmuma darbiniekiem reālā laika režīmā, izmantojot virtuālu kolaboratīva darba platformu. Šī programmatūra ļauj uzkrāt un nepazaudēt zināšanas. Tā pārtulko biznesa procesus sistēmas valodā. Tā vienlaikus ir gan zināšanu, gan uzņēmuma vadīšana. Izmantojot šo programmatūru, uzņēmumu vairs neapdraud iespēja zaudēt informāciju līdz ar aizejošo darbinieku, jo visas zināšanas un procesi ir reģistrēti lietotājiem draudzīgā sistēmā, kura kļūst par XXI gadsimta inteliģentās organizācijas smadzenēm.

Firmas nosaukums un tā kodēšana ar krāsām demonstrē tehnoloģiskā apvienošanu ar cilvēcisko, radot digitālo prātu:

Digital Mind brends apvieno pretstatus — silto cilvēcisko un auksto tehnoloģisko, kreiso racionālo un labo emocionālo smadzeņu puslodi. Trīs sarkanie kvadrātiņi vienlaikus ir gan absolūts simbols procesiem, kurus vada digitālais prāts, gan trīs atsevišķi prāti, kuri atgādina, ka grupa sākas no trīs.

Firmas nosaukums ir daudznozīmīgs un kopā ar parindi veido vienotu nozīmju sistēmu, kas atbilst stratēģiskajam uzstādījumam un ataino visas firmas darbības šķautnes.

Parinde “knowledge organization” nozīmē gan:

  1. “zināšanu organizēšanu”, kas ir produkta būtība;
  2. “zināšanu organizāciju” — organizāciju, kuras konsultācijas ir balstītas uz zināšanām;
  3. to, ka Digital Mind saviem klientiem palīdz kļūt par “uz zināšanām balstītām organizācijām”.

Ievērojiet, ka nosaukumu var nolasīt arī kā “digital knowledge organization”.

Nosaukums ir spēcīgs — tas ietver sevī produkta būtību un demonstrē klienta ieguvumus. Paredzams, ka nosaukums kļūs par visefektīvāko firmas reklāmu četru vārdu garumā.


 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv