ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Kad jūs pēdējoreiz nopirkāt kādu gleznu?

Lai cilvēki atkal sāktu pirkt gleznas, ardes mechi izdomāja galerijas Bonahns mājas lapas noskaņu, navigāciju, tekstus un ilustrācijas.

Galerijas mājas lapa ir iespēja ielūkoties citā pasaulē. Tā ir mākslas pasaule, kuras pazīšana ļauj cilvēkam dzīvē būt uzvarētājam, jo tikai pazīstot mākslu cilvēks var uzskatīt, ka viņš dzīvē kaut kas ir.

Ilustrāciju saspēles rada jēgu:

Modinātāja pulkstenis un metamie kauliņi, uz kuriem uzkritis sešinieks simbolizē panākumus, kurus nedrīkst nogulēt.

Zelta atslēdziņa un krāšņs zilonis aicina pievienoties mākslas pazinēju un īpašnieku pulkam, tādējādi kļūstot par maharadžu.

Banāns un Mikelandželo Dāvids pretnostata banānu republiku, popkultūru un zemo attīstības līmeni (kuru simboliski pārstāv pērtiķu barība) augstajai mākslai, ekskluzivitātei un elitārismam.

ardes mechi tika izdomāts arī galerijas slogans:

Slogans atbilst pozicionēšanas stratēģijai, kurā māksla tiek pielīdzināta simboliskajam kapitālam. Proti, cilvēkam var būt nauda un šiks vāģītis, bet ja viņam mājās un birojā nav mākslas, viņam kaut kā tūkst, lai viņu uzskatītu par panākumiem bagātu. Tāda, lūk, ideoloģija.

Jau tuvākajā laikā tūkstošiem cilvēku iesērfos galerijas BonhanS.S mājas lapā, un sapratīs, ka savu dzīvi līdz šim tie izšķaidījuši sīkumos un nenozīmīgās lietās.

Starp citu, kad jūs pēdējoreiz sajutāt vēlmi nopirkt kādu gleznu?

Projekts realizēts sadarbībā ar interneta sabiedrību Mendo.

 

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv