ardes mechi
 
ardes mechi darbi hronoloģiskā secībā
#39: Amber Sea Hotel
#38: Ziemassvētki bezpjumtnieku patversmē
#37: DigitalMind dāvanas klientiem gadumijā
#36: Aikido kalendārs 2006. gadam
#35: Latvijas Valsts Mērnieks
#34: GainCRM brends
#33: Rizen Technologies brends
#32: Advices Consulting brends
#31: Rubate: pārdošanas kampaņa
#30: Darba sludinājums DigitalMind
#29: Džondžua un partneri: Latvija Maskavā
#28: Adros Baltija: jauna ideoloģija  
#27: DigitalMind: jauna efektivitāte  
#26: Kampaņa arodbiedrībām  
#25: Workingsystem – jauns starptautisks brends no Latvijas  
#24: Check.IT ielūgums un vizuālais kods
#23: Ideoloģija galerijai BonhanS.S
#22: Rising Efficiency
#21: Kampaņa partijai Jaunais laiks
#20: Iganna logo
#19: Lato anti-Lukašenko kampaņ
#18: Labdarības akcija Rīgas patversmei
#17: DigitalMind Ziemassvētku dāvanas
#16: Lato Ziemassvētku apsveikums
#15: Krone logo uzlabošana un korporatīvais stils
#14: Digital Mind
#13: Kibergrāmatvedis
#12: Arhīvu Centrs
#11: Presta Wood
#10: FKB Konsults
#9: Pirms lēciena
#8: Investors
#7: Sāc lasīt!
#6: Mendo
#5: Adros Baltija
#4: Kampaņa firmai "Lauri"
#3: Tektonika firmas stils
#2: Darbiņi etiķetes
#1: Akcija "Uzdāvini grāmatu bērnunamam"
 
 
Mēs visi mācījāmies pamatskolā, vēlāk vidusskolā, pēc tam arī universitātē. Brīdī, kad šķita, ka mācības beigušās, atklājās, ka jāmācās būs visu mūžu. Par to, lai mācības mūža garumā noritētu augstākajā kvalitātē, rūpējas firma Adros Baltija.

ardes mechi izgudroja no jauna brendu firmai, kura tirgū darbojas jau septiņus gadus.

Viena no problēmām, kuru firma vēlējās atrisināt, bija latviskot savu tēlu, jo potenciālajiem klientiem bija izveidojies stereotipisks priekšstats, ka firma strādā tikai ar krieviski runājošo tirgus segmentu.

Pirmkārt, tika pārzīmēts logotips, padarot to laikmetīgāku un dinamiskāku, otrkārt logotipa parinde no angliskā “human resource solutions” tika pārveidota uz latvisko “personāla atlase un apmācība”.

Ilgstošās sarunās ar Adros īpašniekiem iezīmējās viņu īpašais skatījums un vēlme gan atlasot personālu, gan apmācot to, saskatīt personības unikalitāti, katra cilvēka apslēptos talantus un spējas.

Par Adros Baltija brenda centrālo vērtību tika izvirzīts cilvēks, personības unikalitāte un attīstība. Šīs vērtības vizualizācija ir cilvēka figūras ideogramma. Kopumā projekta realizācijas gaitā radīta trīsdesmit viena (31) šāda ideogramma.

Ievērojiet, ka fonā vienmēr ir pelēko cilvēku rinda. Uzdrīkstieties izkāpt no pelēkās masas un kļūstiet par Adros Baltija klientu.

ardes mechi tika izstrādāti ar korporatīvo stilu saskaņoti maketi gan tiešā pasta, gan e-pasta reklāmām, gan arī reklāmām drukātajos medijos.

Sadarbībā ar interneta sabiedrību Mendo tika radīta Adros Baltija jaunā mājas lapa, kurai ardes mechi izstrādāja navigāciju, uz mārketingu orientētus tekstus un grafisko noformējumu.

Salīdzinājumā ar saviem konkurentiem, firma ir kļuvusi daudz interesantāka, saistošāka un ieguvusi kompetences pilnu publisko seju. Adros Baltija vērtība ir pieaugusi.

Projekts tika realizēts trīs mēnešu laikā.

 

 
ātrāk tālāk 
 
 
 
© ardes mechi 2004, info@ardesmechi.lv